דיווח בבריטניה: בנט המתווך העיקרי בין רוסיה לאוקראינה

    אתר קול חי No Comments on דיווח בבריטניה: בנט המתווך העיקרי בין רוסיה לאוקראינה

    גורמים הבקיאים בפרטי השיחות מסרו לעיתון כי "הצדדים דנים בטיוטה להפסקת אש הכוללת 15 סעיפים, בהם גם נסיגה מלאה של הכוחות הרוסים מאוקראינה"

    צילום: חיים צח / לע"מ
    2:28
    21.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר מאמשינוב הורה: "לנסוע למירון, לא חושב שיש סכנה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי נאם הבוקר (חמישי) בפני הפרלמנט הגרמני. "אני פונה למי ששרד את מלחמת העולם השנייה, את השואה. הטילים הרוסיים נופלים על באבי יאר, הם הרגו שם משפחה. בכל שנה אומרים לעולם לא שוב, הנה זה קורה שוב", אמר זלנסקי.

    לדבריו "קשה לנו להישאר חזקים ללא התמיכה הבין-לאומית. אני אומר לאולף שולץ – תנהיג ככה שהדורות הבאים יהיו גאים בך, תתיצב לצידה של אוקראינה". זלנסקי הצהיר כי אוקראינה תצטרף לאיחוד האירופי.

    עיתון בריטי מדווח כי ראש הממשלה, נפתלי בנט הוא המתווך הבין לאומי העיקרי בשיחות בין רוסיה לאוקראינה. על פי הדיווח, הושגה התקדמות משמעותית בשיחות הפסקת האש.

    גורמים הבקיאים בפרטי השיחות מסרו לעיתון כי "הצדדים דנים בטיוטה להפסקת אש הכוללת 15 סעיפים, בהם גם נסיגה מלאה של הכוחות הרוסים מאוקראינה".

    בקייב שבאוקראינה נהרג לפחות אדם אחד ושלושה נוספים נפצעו בעקבות פגיעת טיל רוסי בבניין מגורים. כך נמסר משירותי החירום במדינה. כוחות החירום פינו מהבניין שלושים דיירים.



    0 תגובות